Hier staan de meest gestelde vragen.

Hoe moet ik bestellen.
Ik krijg geen bevestigingsmail.
Een product dat ik zoek staat niet op de website.
Waarom er per product een ander aantal bij opties.
Korting werkt niet.
Hoe kan ik betalen.
Hoe kan ik inloggen.
Hoe kan ik een inlog account aanmaken.
Waarom zou ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief.
Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief.
Aanbiedingen.
Acties.



• Hoe moet ik bestellen.
U dient bij aantal, het aantal stuks dat u van dat artikel wilt in te vullen.
Dan dient u op het winkelwagentje te klikken om het in de bestellijst te plaatsen.
Als u alles wat u wilt in het winkelwagentje heeft geplaats, dan klikt u op winkelwagen en volgt u het winkelwagensysteem.
Aan het eind klikt u op bestellen en uw bestelling is geplaats.

Naar boven.

• Ik krijg geen bevestigingsmail.
Onze bevestigingsmail kan in de map ongewenst/spam terecht komen.
Voeg ons e-mailadres toe aan veilige afzenders en dan komt hij in uw gewone map.

Naar boven.

• Een product dat ik zoek staat niet op de website.
Staat een product dat u zoek niet op onze website geef dit dan gelieve aan ons door, gelieve merknaam, naam product en de EAN/barcode indien bekend, bijv. Vitakrarft, Emotion beauty konijn, Vitakraft.
U kunt het product dat u zoekt doorgeven via het e-mailadres klantenservice@pbdier.nl.
Of door het formulier bij contact in te vullen.

Naar boven.

• Waarom er per product een ander aantal bij opties.
Veel van onze producten geven wij extra korting als u een volle doos besteld, er staat dan bij optie: bijv. 7x 350 gr, dit houdt in dat er 7 verpakkingen in 1 doos zitten en dat is dan voordeliger dan als u ze per stuk besteld met de optie 1x 350 gr.
Bij grotere verpakkingen meestal boven de 7,5 kg, is de korting meestal als u 2 of 3 zakken besteld.

Naar boven.

• Korting werkt niet.
Als de korting niet werkt, niet verrekend wordt kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@pbdier.nl of door het formulier bij contact in te vullen.
Wij controleren ook of de korting klopt en als dat niet het geval is, sturen wij u een e-mail met het juiste eindbedrag dat u dient te voldoen.
Dit geld ook als u een kortingscode heeft ingevuld.

Naar boven.

• Hoe kan ik betalen.
Hoe u kunt betalen ziet u bij: Betalen.
Hier ziet u ook per optie hoe het werkt en wat de kosten daarvoor zijn.

Naar boven.

• Hoe kan ik inloggen.
Om bij ons in te loggen heeft u een account nodig.
U hoeft maar 1x een account aan te maken en dan hoeft u alleen als u een bestelling doet uw gebruikersnaam & wachtwoord in te vullen en niet steeds uw volledige gegevens.
Naar boven.

• Hoe kan ik een inlog account aanmaken.
Om een account aan te maken kunt u op registreren klikken en daar de gevraagde gegevens met een * in te vullen.
U hoeft dan alleen bij een bestelling uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen en niet meer uw volledige gegevens.
Uw gegevens zijn alleen door ons te zien op uw wachtwoord na die is ook voor ons onzichtbaar.
U kunt als u ingelogd bent ook producten in uw wensenlijst plaatsen dit is een lijst met producten die u interessant vindt of dat u met regelmaat wilt bestellen en u hoeft dan alleen naar uw wensenlijst te
gaan en de producten uit uw lijst in uw winkelwagen te plaatsen.
Zo hoeft u niet steeds de hele webwinkel door en bent u nog sneller klaar met bestellen.

Naar boven.

• Waarom zou ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief.
De nieuwsbrief verschijnt minimaal 5x per jaar.
In de nieuwsbrief staan de reclames voor de komende tijd en andere informatie die dan van
toepassing is, zoals: speciale nieuwsbriefabonnees acties, vakantie sluiting en andere belangrijke informatie.
Wij geven ook soms kortingen weg via de nieuwsbrief en dat is alleen geldig voor de nieuwsbrief abonnees, dit controleren wij op het e-mailadres waar de nieuwsbrief naar verstuurd wordt, vul dus bij uw bestelling altijd uw e-mailadres in waarmee u voor de nieuwsbrief geabonneerd bent.

Naar boven.

• Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief.
U kunt u aanmelden via het aanmeld blokje Aanmelden Nieuwsbrief op de site.
Wij sturen u alleen nuttige informatie zoals: acties, vakantie sluiting en andere belangrijke informatie.
U kunt uw aanmelding bevestigen door de aanmeldlink te klikken
U kunt u afmelden door de afmeldlink onder aan de nieuwsbrief te klikken.
Al het niet lukt om u aan of af te melden kunt u ook een mail sturen naar nieuwsbrief@pbdier.nl met uw e-mailadres en als onderwerp te zetten: aanmelden nieuwsbrief of afmelden nieuwsbrief.

Naar boven.

• Aanbiedingen.
Wij hebben elke regelmatig nieuwe aanbiedingen, wij hanteren geen standaard periode.
Bij aanbiedingen in de categorielijst staan deze artikelen, de prijzen zijn ook aangepast in de oorspronkelijke categorie.
De leden van de nieuwsbrief krijgen de aanbiedingen eerder te zien in de nieuwsbrief die enkele dagen voor de start van d aanbieding in de mailbox zal verschijnen.
De actie is geldig voor de periode dat bij het product staat.

Naar boven.

• Acties.
Wij hebben ook soms speciale acties deze zijn maar beperkt geldig.
Vaak zijn deze acties alleen voor de nieuwsbrief abonnees of alleen geldig op de markt of braderie.
De actie prijs of korting wordt dan verwerkt na het invoeren van de actiecode.
De acties voor de braderie worden op onze facebookpagina gerplaatst.

Naar boven.